12 Marca 2010, 20:31
  Strony: [1]
Drukuj
Autor Wątek: 8/16 gb a Yari  (Przeczytany 417 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ADOE
Zaawansowany

W800i, K850i, C510, YARI

« : 07 Lutego 2010, 19:58 »

witam chcę kupić kartę microSD do Yari i chciałbym się dowiedzieć jaka będzie najlepsza,może Kingston.? może coś innego, wiem że jest coś micro SDHC i nie wiem co wybrać nie znam się.

A co do pamięci chcę zmienić kartę bo no 1 gb to troszkę mało, i nie wiem czy 8 lub 16 GB czy będzie się mulić na 16 gb, czy może lepiej bezpieczniej 8 gb, prosiłbym o wypowiedzi osób które znają się coś na ten temat mają takie karty lub widzą jakie będą skutki 16 gb karty do Yari

Lollylost100
Ekspert

W902 proto

bartek_wodyk@yahoo.co.uk
« Odpowiedz #1 : 07 Lutego 2010, 22:58 »

8gb na pewno dziala i nie muli telefonu. Z 16gb także nie powinno być problemu, oczywiście jeśli kupisz oryginał, a nie podróbkę z allegro.

BartX
Średnio-zaawansowany

Yari

Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : 07 Lutego 2010, 23:02 »

Szybkość karty zależy od jej klasy prędkości, ja mam 4gb class4 i jestem zadowolony, karta kingstona,

Możesz kupić i karty sdhc, ale zwróć uwagę żeby klasa szybkości była najlepiej 4 lub 6

Lollylost100
Ekspert

W902 proto

bartek_wodyk@yahoo.co.uk
« Odpowiedz #3 : 07 Lutego 2010, 23:33 »

Niestety teraz gadasz bzdury. Różnicy prędkości karty w telefonie nie zauważysz. Przy kopiowaniu danych z komputera tak, ale przy użytkowaniu w telefonie nie.

ADOE
Zaawansowany

W800i, K850i, C510, YARI

« Odpowiedz #4 : 08 Lutego 2010, 00:10 »